Blomqvist / Nettauksjon / Henting og levering

Nettauksjon

Henting og levering

Når du har fått tilslaget på et objekt på nettauksjonen, skal objektet (unntatt vin som hentes i Tordenskiolds gate) hentes i Blomqvist Nettauksjons lokaler i Lilleakerveien 14, senest en uke etter avsluttet auksjon. Sendes en annen person eller et transportfirma for å hente et kjøpt objekt, skal det fremvises ID og en fullmakt fra kjøper.

Utlevering av vin skjer i Tordenskiolds gate 5: Mandag - fredag kl. 11-17 og lørdag kl. 12-15

Dersom du har bestilt postforsendelse, vil dette automatisk tas hånd om av vår avdeling for forsendelse. Se mer informasjon om dette under avsnittet "Postforsendelse" nedenfor. For forsendelse til utlandet kan prisen være høyere enn det som står oppgitt på objektet. Ta kontakt med forsendelse@blomqvist.no før du bestiller postforsendelse til utlandet.

Er ikke objektet hentet innen en uke etter avsluttet auksjon, vil du få et varsel om at lagerleie vil påløpe og du vil kort etter dette bli belastet med kr 140 i lagerleie pr påbegynt uke (gjelder ikke ferie- og høytider). Hvis objektet fremdeles ikke er hentet innen en måned etter avsluttet auksjon, kan Blomqvist selge objektet til høystbydende for å dekke lagerkostnader, gi objektet til en veldedig organisasjon eller sende det til makulering.

Objektene kan hentes i våre lokaler på CCvest, Lilleakerveien 14, Oslo. Se kart

ÅPNINGSTIDER

Postforsendelse

Alle henvendelser om postforsendelse skal rettes til: forsendelse@blomqvist.no 

Mange objekter kan sendes i posten. Disse objektene er merket med posthorn. På grunn av fare for skade ved postforsendelse kan ikke alle objekter sendes på denne måten. Dersom det er mulig for et objekt å bli sendt i posten, vil dette stå oppført med gjeldende pris på hvert enkelt objekt. For raskest mulig forsendelse, anbefaler vi å bestille postforsendelse samtidig som du betaler for objektet ditt. Du kan også bestille og betale postforsendelse fra ”Min side” etter at du har betalt objektet, men da må noe lengre leveringstid påregnes. Når det gjelder kunst med glass, har vi funnet frem til en eske som gjør det mulig å sende dette trygt. Har du øvrige spørsmål, kan du kontakte forsendelse@blomqvist.no 

Prisene som oppgis er for postforsendelse innen Norge. For forsendelse til utlandet kan prisen være høyere. Ta kontakt med forsendelse@blomqvist.no før du bestiller postforsendelse til utlandet. 

Transport

Dersom du ønsker å arrangere henting/transport, gjøres dette på eget initiativ med en ekstern leverandør.

Blomqvist kan sette deg i forbindelse med firmaer som ordner levering, pakking, forsikring og forsendelse over hele verden.

Fremvisning av ID og en fullmakt fra kjøper kreves ved bruk av transportør.